Mua ei haittaa istua yksin siellä ja etsiä hukkuneita tiuhtavarpoja kovalevyjen ja näppäimistöjen seasta. Katkoa lankoja ja korjata niitä nuppineuloilla. Haista villalle ja olla syömättä. Ja vain silloin kun mua ei haittaa mun ylipainoisuus, voin olla syömättä.

Mun taskut ja laukut on täynnä vihoista reivittyjä sivuja. Ruudukoihin piirrettyjä sidoskuvioita. Mulla on aina mukana viisi tussia jotka on erivärisiä, eniten kaipaan mustaa. Kalenteriin kirjoitan vaan vaaleenpunaisella ja violetilla. Tykkään piirtää ruudut sotkuisasti, mutta vaadin suoria kulmia. Mun ei tarvi tietää värien nimiä, mä saan tykätä niistä ilmankin.

Pidän ihmisistä ja niiden luonteista ja tajuan että en ymmärrä niitä aina. Ite en tiedä mitä haluan, mutta en anna sen häiritä, otan mitä saan. Itken jos itkettää. Vaikkakin sitten ääneen ja alamäessä. Jos ne näkee, ei haittaa. Ihminen saa kaivata ja toivoa itseltään jotain muuta.